Kaip pasiruošti sėkmingai dienai ir optimizuoti savo pajamas?

Oro prognozės ir tinkama apranga

Gera diena pristatyti užsakymus ir vykdyti veiklą prasideda įsitikinus, kad esate tam pasiruošę. Patikrinkite savo miesto orų prognozes ir būtinai dėvėkite lauke esančiai temperatūrai tinkamą drabužių kiekį, bei drabužius, atsparius lietui, jeigu tuo metu mieste lyja (šią funkciją puikiai atlieka Wolt vasarinė striukė). Tinkamai pasiruošti oro sąlygoms gali prireikti daugiau laiko, tačiau dienos eigoje padėkosite sau už tai! Orų prognozių patikrinimas jums taip pat leis žinoti ar tuo metu mieste susidurtumėte su slidžia kelių danga bei ar esant vėjui jums reikėtų būti atsargesniems važiuojant per tiltus ar atviras erdves. Kai vėjo greitis yra stipresnis negu 25 km/h arba 7 m/s, jums reikėtų būti ypatingai atsargiems. Taip pat dalinamės su jumis keliomis orų prognozių svetainėmis:

Nepamirškite pasikrauti savo mobilaus įrenginio ar išorinės baterijos

Prieš iškeliaudami į miesto gatves įsitikinkite, jog jūsų mobilusis įrenginys yra pasiruošęs tarnauti jums ir pagelbėti pristatyti užsakymus visą jūsų veiklos dieną! Taip su savimi yra pravartu turėti ir išorinę bateriją, kuri padėtų jums užtikrinti, kad net ir išsikraunant mobiliajam įrenginiui, nereikėtų įsiminti restoranų, parduotuvių ar klientų adresų bei galėtumėte jį pasikrauti ir toliau sėkmingai vykdyti veiklą! Siūlome apsilankyti mūsų partnerių ''Samsung'' parduotuvėje, kurioje galite rasti sau parankią išorinę bateriją.

Švari įranga

Jūs, kaip Wolt kurjeris - partneris, turite pasirūpinti, jog užsakymai būtų pristatomi su tvarkingu krepšiu. Švarus krepšys yra būtinas siekiant užtikrinti tinkamą maisto kokybę bei gerą aptarnavimą. Taigi, kaip efektyviai ir kaip dažnai reikėtų prižiūrėti savo krepšį? Paprasčiausias atsakymas: krepšį reikėtų valyti kasdien, prieš pradedant vykdyti užsakymus! Tik palaikydami švarą po kiekvienos pristatymo dienos, pašalindami maisto likučius ir palikdami krepšį atvirą, kad išdžiūtų, galite užkirsti kelią bakterijų dauginimuisi jame!

Saugumas

Vykdant veiklą nepamirškite išlikti saugiais. Kadangi didžiąją dalį savo veiklos vykdymo valandų praleidžiate kelyje, daug dėmesio turite skirti saugumui. Yra keletas pagrindinių atsargumo priemonių, kurių galite imtis, kad išliktumėte saugiais. Laikykitės kelių eismo taisyklių, mobilujį įrenginį naudokite saugiai ir įsitikinkite, kad jūsų transporto priemonė ir įranga yra geros būklės.

Kaip optimizuoti pajamas?

Norime priminti, kad tinkamai suplanavus kada ir kur prisijungti, gali turėti didelės įtakos jūsų gaunamoms pajamoms. Naudodamiesi pavaizduota lentele galite matyti, kuriuo metu prisijungti prie programėlės yra geriausia!

Geriausi didesnio užsakymų skaičiaus indikatoriai – pikai. Piko metu užsakymų skaičius VISADA didesnis, nei įprastu laiku. Savaitės dienomis, kuo arčiau savaitgalis – tuo didesnis užsakymų skaičius, ypač piko metu. Penktadienis – karščiausia savaitės diena! Ypač vakaro pikas, kai sumušami visi užsakymų rekordai. Savaitgalį užsakymų skaičius pakyla artėjant pietums ir „laikosi“ iki vakaro. Tad visa savaitgalio diena – puikus laikas didesnėm pajamom.

Norint pasiekti didžiausias pajamas užsakymų verta laukti karštuose taškuose. Tai vietos, kuriose yra didžiausia restoranų bei parduotuvių koncentracija. Kuo daugiau restoranų ir/ar parduotuvių šalia Jūsų, tuo didesnė tikimybė gauti užsakymų ir maksimaliai padidinti savo pajamas. Pravartu prisijungti šiose zonose ir judėti link jų po atliktų pristatymų, taip užsitikrinant kuo didesnį pristatymų užsakymų skaičių.

Visi Wolt kurjeriai-partneriai programėlėje turi galimybę matyti numatomą dienos paklausą! Ši funkcija, remiantis 4 savaičių duomenimis, leidžia jums matyti, kuriuo dienos metu labiausiai vertėtų prisijungti ir papildyti savo kišenes. Tokiu būdu, galėsite puikiai susiplanuoti savo prisijungimo laiką ir numatyti, kada užsakymų kiekis bus didžiausias!

Sumaišytas užsakymas - tai užsakymas, kurį klientas gauna vietoje savo pateikto užsakymo. Norime su jumis pasidalinti keliais patarimais, kurie tikime, jog gali pagelbėti kiek įmanoma labiau išvengti sumaišytų užsakymų situacijų.

Prieš išvykdami iš restorano, patikrinkite atsiimtą užsakymą. Ar žinojote, jog didžioji dalis situacijų, kai būna sumaišomas užsakymas, įvyksta dar kurjeriui-partneriui esant restorano viduje? Sutinkame, jog būnant Wolt kurjeriu-partneriu tenka susidurti su greitu tempu pristatant užsakymus, tačiau visada geriau ‘’devynis kartus pamatuoti ir dešimtą pjauti’’, t.y: atsiimant užsakymą įsitikinti, jog restoranas paruošė ir klientui įdėjo tai, ką jis ir užsisakė. Taip pat patikrinkite ar ant maišiuko yra užrašytas kliento vardas arba užsakymo numeris.

Kai jau turėdami užsakymą, atsiimate papildomą užsakymą, įsitikinkite, kad abu užsakymai krepšyje bus atskirti ir atminkite, kuris užsakymas turi nukeliauti klientui. Prieš įteikdami užsakymą dar kartelį patikrinkite ar kliento vardas sutampa su vardu, užrašytu ant maišelių ar dėžučių.

Prieš įteikdami užsakymą pasiteiraukite kliento ar šis užsakymas yra toks, kokį jis ir užsisakė.Kai pasieksite kliento nurodytą adresą, atminkite, kad galite žengti dar vieną papildomą žingsnį ir sukontaktuoti su klientu. Pasisveikinkite su klientu, pasiteiraukite, kokiu vardu buvo atliktas užsakymas. Tai taip pat pagelbės jums išsiaiškinti ar pristatote tinkamą užsakymą!