Kaip elgtis atvykus į restoraną?

Norime priminti keletą svarbių dalykų, kurie padės būti tikru super herojumi atvykus paimti užsakymo į restoraną.

1. Įsitikinkite, kad imate būtent to kliento užsakymą, kurio vardą matote savo programėlėje.

2. Nepamirškite, jog tiek jūs, tiek restoranas mato ir užsakymo numerį. Tai taip pat gali padėti identifikuoti užsakymą.

3. Patikrinkite užsakymo patiekalų kiekį. Tiesa, yra restoranų, kurie įpakuoja taip, kad patikrinti - nepavyks, tokiu galite paklausti restoranų darbuotojų ar supakuotas pilnas užsakymas.

4. Jei užsakymas nepažymėtas kaip paruoštas laukiame jo lauke.

5. Būkite mandagūs ir jums bus atsakyta tuo pačiu.

6. Drąsiai klauskite ir tikslinkitės informaciją su restorano darbuotojais.

Atsiminkite ir supraskite, kad per skubėjimą paimtas ne tas užsakymas ar ne pilnas užsakymas kainuoja nemažai nervų, kuro sąnaudų, laiko ir labai smarkiai kerta per kokybę. O mūsų visų tikslas - aukšta kokybė ir laimingi klientai, kurie užsako vis daugiau.