Kaip išvengti sumaišytų užsakymų?

Sumaišytas užsakymas - tai užsakymas, kurį klientas gauna vietoje savo pateikto užsakymo.

Įsivaizduokite šeštadienio rytą, kai pabudus norite tik vieno dalyko pasaulyje - mėsainio su bulvytėmis ir gazuotu gėrimu. Keli paspaudimai programėlėje ir keliaujate toliau ilsėtis, žinodami, kad restoranas jau pradėjo ruošti jūsų užsakymą. Išgirdę skambutį į duris, bėgate atsiimti savo užsakymo, tačiau susiduriate su problema - gavote ne savo užsakymą ir vietoje sultingo mėsainio jus pasiekė salotų rinkinys. Neskamba smagiai?

Kokią įtaką mūsų platformai daro sumaišyti užsakymai:

1. Nuviliame klientus, pasirinkusius užsakymą pateikti per ‘’Wolt’’ platformą - po tokios situacijos ir nusivylimo galime kliento netekti.

2. Įprastai sumaišyti užsakymai paliečia ne vieną klientą. Klientas, pateikęs užsakymą, kuris buvo pristatytas kitam, taip pat turės laukti, kol jį paruošime ir vėl pristatysime.

3. Sumaišyti užsakymai nėra pigus malonumas ir to pasekoje, kompensaciją turime atlikti galbūt ne tik nusivylusiam klientui, bet ir niekuo dėtam restoranui.

Norime su jumis pasidalinti keliais patarimais, kurie tikime, jog gali pagelbėti kiek įmanoma labiau išvengti sumaišytų užsakymų situacijų.

PIRMAS PATARIMAS: prieš išvykdami iš restorano, patikrinkite atsiimtą užsakymą. Ar žinojote, jog didžioji dalis situacijų, kai būna sumaišomas užsakymas, įvyksta dar kurjeriui-partneriui esant restorano viduje?

Sutinkame, jog būnant Wolt kurjeriu-partneriu tenka susidurti su greitu tempu pristatant užsakymus, tačiau visada geriau ‘’devynis kartus pamatuoti ir dešimtą pjauti’’, t.y: atsiimant užsakymą įsitikinti, jog restoranas paruošė ir klientui įdėjo tai, ką jis ir užsisakė. Taip pat patikrinkite ar ant maišiuko yra užrašytas kliento vardas arba užsakymo numeris.

Jeigu restoranas nepažymėjo užsakymo, nebijokite jų užklausti dėl atsiimto užsakymo ir paprašyti patikslinti ar šis užsakymas yra to kliento, kuris užsakymą ir pateikė. Svarbu ir tai, jog gali pasitaikyti atveju, kai vienu metu užsakymus pateikia du klientai su tuo pačiu vardu. Tik visi kartu galime užtikrinti, jog restoraną paliksite su tinkamu užsakymu.

Antras patarimas: Būkite atidūs pristatydami grupuotu užsakymu režimu. Kurjeriai-partneriai, pristatydami užsakymus naudojant grupuotų užsakymų režimą, dažnais atvejais vienu metu savo krepšyje turi daugiau negu vieną užsakymą.Tokiais atvejais svarbu atsiminti, kad pristatymo tvarka nebūtinai yra ‘’šis užsakymas buvo atsiimtas pirmiau, tai pirmiau jis ir bus pristatytas’’.

Kai jau turėdami užsakymą, atsiimate papildomą užsakymą, įsitikinkite, kad abu užsakymai krepšyje bus atskirti ir atminkite, kuris užsakymas turi nukeliauti klientui. Prieš įteikdami užsakymą dar kartelį patikrinkite ar kliento vardas sutampa su vardu, užrašytu ant maišelių ar dėžučių.

Trečias patarimas: Prieš įteikdami užsakymą pasiteiraukite kliento ar šis užsakymas yra toks, kokį jis ir užsisakė.Kai pasieksite kliento nurodytą adresą, atminkite, kad galite žengti dar vieną papildomą žingsnį ir sukontaktuoti su klientu. Pasisveikinkite su klientu, pasiteiraukite, kokiu vardu buvo atliktas užsakymas. Tai taip pat pagelbės jums išsiaiškinti ar pristatote tinkamą užsakymą!