Bekontaktis pristatymas

Primename jums bekontakčio pristatymo taisykles:

1. Palikite pristatymą prie kliento durų arba kitoje kliento nurodytoje vietoje.

2. Pabelskite ar paskambinkite durų skambučiu ir pasitraukite nuo durų per kelis metrus.

3. Sulaukite kliento.

4. Klientui atidarius duris, pasiteirauk jo vardo, kad užsakymas tikrai būtų atkeliavęs, kur reikia 💙

5. Jei klientas durų neatidaro - skambinkite klientams telefonu.

6. Kai klientas pasiima maistą, pažymėkite užsakymą kaip pristatytą. Jei klientas nekelia ir nepasirodo - nedelsdami praneškite mūsų pagalbos komandai. Ji informuos jus ką daryti toliau.

​Juk tai ne tik klientų, bet ir jūsų pačių saugumas! Taip pat labai svarbu, jog įsitikintumėte, jog klientas išties pasiima užsakymą kai paliekate jį prie durų! Vis dažniau pasitaiko didesnės vertės užsakymų iš įvairių krautuvių ir parduotuvių, juk nenorime, kad jie nukeliautų ne į tas rankas ir liktume su finansinėmis pasekmėmis.