Wolt Kurjerių-Partnerių apklausa

Jau gavome neseniai atliktos kurjerių-partnerių apklausos rezultatus!

Džiaugiamės, kad didžioji dauguma jūsų yra patenkinti partneryste, tačiau šias apklausas vykdome tam, kad suprastume, kaip šį skaičių dar labiau padidinti. ❤️

Primename, jog pasibaigus apklausai:

Išanalizuojame rezultatus bei palyginame juos su ankstesnių apklausų rezultatais;

Perskaitome jūsų komentarus, pasižymime juos pagal temą bei perduodame atsakingoms komandoms;

Pasidaliname su jumis pagrindiniais apklausos aspektais.

Šį kartą apžvelgdami apklausą, daugiau dėmesio norime skirti dažniausiai pasikartojusiems komentarams. Tačiau prieš tai, norėtume su jumis pasidalinti trimis geriausiai įvertintomis kategorijomis bei trimis kategorijomis, kuriuose norėtumėte matyti daugiau mūsų pastangų.

O dabar keliaukime prie dažniausiai pasitaikančių komentarų!

Užsakymų trūkumas

Sutinkame, jog ši problema paskutinio ketvirčio metu yra viena iš opiausių. Esame vienoje valtyje (juk ir mūsų tikslas yra jog klientai pateiktų kaip įmanoma daugiau užsakymų), tad tikrai nesidžiaugiame matydami užsakymų pakritimą, kad ir vasaros sezono metu, kai tokias bėdas galima prognozuoti - klientai atostogauja, daugiau laiko praleidžia gamtoje, mieste, eina pietauti į restoranus ar gyvai apsipirkti parduotuvėse. Sezoniškumas yra vienas iš svarbiausių aspektų, pagal kurį galime spręsti - bus daugiau ar mažiau užsakymų 🙏Dėl to savo kurjeriams-partneriams primename, jog svarbu atkreipti į tai dėmesį - natūralu, jog kai kuriuo dienos, savaitės, mėnesio ar metų laiku užsakymų skaičius gali būti mažesnis, o kitu laiku didesnis 🚀 Pagal įvairias tendencijas galite planuotis ir savo pačių laiką 💪

Taip pat norime jus patikinti, jog drauge su kitomis komandomis darome viską, jog užsakymų kiekis kiltų tik į viršų. 🚀

Restoranų ir parduotuvių komandos į esamų partnerių sąrašą prijungia vis daugiau naujų vardų, o neretai į platformą grįžta ir seniau su mumis bendradarbiavę partneriai 💙

Rinkodaros komanda mūsų klientams pasiūlo vis daugiau aktualesnių akcijų: nuolaidų pristatymui, specialių akcijų tam tikriem patiekalam ir t.t 🙏Taip pat neužmirškime ir mėnesinių pristatymų prenumeratos Wolt+ , su kuria ateina dar daugiau įvairių nuolaidų ir pasiūlymų 💪

O mes, operacijų komanda, siekiame rasti aukso vidurį tarp užsakymų skaičiaus ir kurjerių-partnerių bendruomenės aktyvumo. Esant didesniam nei įprasta kurjerių-partnerių aktyvumui gali susidaryti įspūdis, jog užsakymų skaičius mažesnis, tačiau taip nėra, tiesiog tie patys užsakymai pasiskirsto per didesnį prisijungusiųjų kiekį. Esant mažesniam partnerių aktyvumui, gali atrodyti, jog užsakymų yra daugiau, tačiau tai irgi nėra tiesa, nes tiesiog tuo metu esančius užsakymus sistema paskirsto mažesniam kurjerių-partnerių skaičiui ir tuomet atrodo jog "jų yra daugiau".

Vis dėl to galime pasidžiaugti, jog atėjus spalio mėnesiui užsakymų kiekis vis auga, o kiekvienas penktadienis ir savaitgalis būna vis stipresnis už praeitą 💪Tad jungtis paminėtomis dienomis, esant krituliams ir blogesniam orui, taip pat klientų atlyginimų gavimo savaičių metu yra labiausiai verta - užsakymų tikrai būna ir jų užtenka kiekvienam prisijungusiam kurjeriui-partneriui 🙏

Jei matote žinutes, jog trūksta aktyvumo, vadinasi, klientų patirtis tikrai yra prasta ir po kurio laiko atsiradus naujiems partneriams kiekvieno iš jūsų pajamos gali šiek tiek pamažėti. Todėl labai prašome į šias žinutes reaguoti ir esant galimybei prisijungti, taip mažinant naujų partnerių poreikį ir didinant savo pajamas. 🎉

Mažėjančios kurjerių-partnerių pajamos

Šis aspektas koreliuoja su užsakymų skaičiumi - kuo daugiau užsakymų, tuo didesnės yra ir kurjerių-partnerių pajamos 🚀 Žinoma, norėtume jums priminti, kad tinkamai suplanavus kada ir kur prisijungti, gali turėti didelės įtakos jūsų gaunamoms pajamoms. Naudodamiesi žemiau pavaizduota lentele galite matyti, kuriuo metu prisijungti prie programėlės yra geriausia tam, kad gauti kaip įmanoma daugiau pajamų! Neretai sulaukiame pastebėjimų dėl pipiriukų - pipiriukas nepažymi kažkokio specifinio piniginio vieneto - jis pažymi laiką, kurio metu yra daugiausiai užsakymų ir galimybės gauti daugiau pajamų. Ne vieną kartą esame komunikavę, jog naudodamiesi šia lentele galite matyti, kuriuo metu prisijungti prie programėlės yra geriausia. O vietoje pipiriuko galėtų būti bet kas, tad dėl jūsų patogumo galime juos pakeisti kita iliustracija, kuri išreikštų galimybes gauti daugiau pajamų ir pristatyti daugiau užsakymų. 👌

Primename, prieš priimdami jums įkritusį užsakymą, iš karto matote koks bus nuvažiuotas atstumas realiu keliu ir už kokį nuvažiuotą atstumą jus pasieks pajamos! Kiekvienas Wolt kurjeris-partneris turi galimybę nepriimti jam pasiūlyto užsakymo.

Tikimės ir prognozuojame, jog kylant užsakymų skaičiui augs ir kurjerių-partnerių pajamos ⬆️Taip pat nepamirškite penktadienių, savaitgalių ir to, jog geriausi didesnio užsakymų skaičiaus indikatoriai – pietūs ir vakarai. Tokiu metu užsakymų skaičius VISADA didesnis, nei įprastu laiku.

Taip pat prie kylančio pajamų skaičiaus prisidėti gali ir apačioje paminėtas aspektas ⬇️

Arbatpinigiai po užsakymo

Primename, jog visai neseniai klientam Wolt programėlėje atsirado galimybė palikti arbatpinigių jau atlikus užsakymą. Tad šiuo metu klientai arbatpinigių programėlėje gali palikti dviem būdais: prieš atliekant užsakymą ir jau jį atlikus. 👌 Svarbu paminėti, jog Jus pasiekia 100% klientų paliktų arbatpinigių 🚀

Komentarai dėl arbatpinigių po užsakymo atlikimo mūsų apklausose lyderiaudavo, tad džiaugiamės, jog šis klausimas yra išspręstas ir jog dabar kurjeriai-partneriai turi galimybę gauti dar daugiau pajamų už puikų aptarnavimą 🙏

Svarbu paminėti ir tai, jog ši funkcija bus vis tobulinama 👊 Pagrindinis komandos, kuri dirba su šiuo atnaujinimu, tikslas šiuo metu yra implementuoti arbatpinigius po užsakymo kiekvienoje valstybėje, kurioje Wolt vykdo veiklą, o tai atlikus komanda galės pereiti ir prie vizualizacijos pakeitimų 😎 Žinoma, galėjome luktelti, kol bus įdiegti pakoregavimai, bet mes nenorėjome delsti ir laukti, tad paprašėme, kad kaip įmanoma anksčiau Lietuvoje galėtų aktyvuoti šią funkciją 👊

Kurjerių-partnerių programėlės funkcionalumo klausimai

Kaip ir kiekvienos apklausos metu susilaukėme nemažai puikių idėjų, kurios yra aktualios mūsų kurjeriams-partneriams 👏Dėkojame jums už jas 🚀Ties dalimi iš paminėtų idėjų yra dirbama, kai kurios iš jų jau yra testuojamos kitose valstybėse, tad tikimės, kad dar iki šių metų pabaigos su jumis galėsime pasidalinti ne vienu aktualiu ir kasdienybę palengvinančiu atnaujinimu 🙏Svarbu paminėti ir tai, jog Roma irgi nebuvo pastatyta per dieną - dažnai programėlės atnaujinimai reikalauja daug laiko, pastangų ir testavimo, o tik tada jie pasiekia ir Wolt kurjerius-partnerius 👌

Vieni populiariausių funkcionalumų, kurie yra paminėti apklausoje yra grynųjų pinigų funkcija bei ‘’karštieji taškai’’ programėlėje 🚀Šiuo metu įgyvendinti grynųjų pinigų operacijų neplanuojame, tačiau smagu, jog ši tema yra akcentuojama tarp mūsų kurjerių-partnerių - galbūt ateityje galėsime jums pristatyti ir šią funkciją. O kas liečia ‘’karštuosius taškus’’ - ties šia funkcija dirba mūsų programuotojų komanda 🙏Komentarų dėl jos susilaukiame ne tik iš Lietuvoje veiklą vykdančių kurjerių-partnerių: šis potencialus atnaujinimas yra aktualus ir kitose valstybėse 🚀

Visada skatiname jus dalintis savo idėjomis! Juk didžioji dalis programėlėje atsirandančių atnaujinimų ir idėjų atsiranda būtent jūsų dėka! 💙

Programėlės strigimai

Apklausose taip pat susilaukiame komentarų dėl programėlėje pasitaikančių problemų: jos strigimų, neužkrovimų, problemų su navigacija.

Dažnai tokios problemos nutinka dėl neatnaujintos Wolt Partner programėlės - visų pirma reikėtų įsitikinti ar naudojate naujausią programėlės versiją. Tai galite pasitikrinti nuėjus į “Google play” ar “App store” programėlių platformas. Jei programėlė nėra atnaujinta - būtinai tai padarykite, nes tik naudojant naujausią programėlės versiją galėsite naudotis visomis programėlės suteikiamomis galimybėmis.

Jeigu atnaujinimas nepadeda ir programėlė neveikia sklandžiai, galite pamėginti ir šiuos kelis patarimus:

1. Nenaudokite baterijos taupymo režimo

2. Nebūkite atsidarę kitų programėlių

3. Nustatymuose ‘’Wolt partner’’ programėlei vietos aptikimas turėtų būti nustatytas ‘’Visada’’

Jei ir tai nepadeda, turime į kiekvieną situaciją pažvelgti individualiai. Kadangi ši apklausa yra anoniminė, mes nematome jūsų vardų ir ne iki galo žinome, dėl ko tiksliai galėjo kilti bėda. Tad jeigu jus ir jūsų programėlę kamuoja strigimai ir problemos: susisiekite su mūsų pagalbos komanda arba palikite atsiliepimą tiesiogiai Wolt Partner programėlėje - nuo jos atsijungdami palikite atsiliepimą apie programėlės darbą ir galėsime individualiai peržvelgti situaciją 💪

Pajamų išmokėjimai

Anksčiau kurjeriai-partneriai apklausų komentaruose pabrėždavo, jog norėtų, kad pajamų išmokėjimas būtų dažnesnis: t.y. daugiau negu du kartus per mėnesį 🙏Tad pristatėme atnaujinimą, kurio pasekoje pajamos kiekvieną kurjerį-partnerį pasiekia keturis kartus per mėnesį 💸

Tiesa, pristačius šį atnaujinimą susilaukėme komentarų, jog išmokėjimai yra per dažni - šioje vietoje dalies kurjerių-partnerių nuomonės išsiskiria 🤔Tad drauge su kolegomis ieškome sprendimų būdų, kurie būtų tinkami kurjeriams-partneriams, kurie pajamas norėtų gauti dažniau ir kurjeriams-partneriams, kurie pajamas norėtų gauti ne taip dažnai 👌

Primename, jog dabartine išmokėjimų tvarka pasidaliname mėnesio pabaigoje arba pirmosiomis mėnesio dienomis 🎉

Įranga

Taip pat susilaukėme komentarų apie įrangos ir transporto priemonės pasikeitimą - jog kartais tai užtrunka ilgiau, negu norėtųsi 🙏

Mūsų įrangos partneriai ‘’Allparcels’’ stengiasi kaip galėdami greičiau pasirūpinti jūsų užsakyta įranga. Nepriklausomai nuo siuntos gavėjo miesto, jie pasirūpina, jog siunta būtų pristatyta pačiu priimtiniausiu ir patogiausiu būdu ✌Suprantame, jog gali pasitaikyti visokių situacijų, tačiau užsiregistravę įrangos atsiėmimui, pasikeitimui arba grąžinimui, per 1-2 dienas gausite pranešimą iš mūsų partnerių, kuris patvirtins jūsų siuntos pristatymą (jame taip pat bus ir siuntos numeris), kuris taip pat jus pasieks kelių dienų. Iš jūsų šiose situacijose norime paprašyti šiek tiek kantrybės - natūralu, jog vienu metu gali būti daugiau arba mažiau užklausų įrangai gauti ar atiduoti - tad kartais gali tekti ilgiau palūkėti 🎉

Norėtume paliesti ir kitą klausimą, kuris susijęs su galimybę turėti dviejų skirtingų transporto priemonių įrangos komplektus 🙏Deja, tačiau vienu metu turėti dviejų skirtingų tipų krepšių pristatymams vykdyti galimybės nesuteikiame. Svarbu paminėti, jog įrangą suteikiame nemokamai: jos neparduodame, neimame ir depozito. Turime didžiulę kurjerių-partnerių bendruomenę ir jeigu ji visa turėtų abiejų tr. priemonių krepšius - tai būtų neefektyvu. Visgi, Lietuvoje esame linkę į sezoniškumus, o tai reiškia, kad šaltesniuoju laikotarpiu partneriai yra labiau linkę naudoti automobilių įrangą, o vos tik sezonas pradeda šiltėti - nemaža dalis partnerių pakeičia transporto priemones į dviračius ar motociklus. Tai reiškia, kad remiantis sezoniškumo faktoriu - vienas iš tr. priemonių krepšių būtų mažai arba beveik išvis nenaudojamas. Norint užkirsti kelią šiai problemai - siūlome nemokamą įrangos pasikeitimą. Dėl efektyvumo, kaštų pasiskirstymo ir praktiškumo suteikiame vieno tr. priemonės tipo įrangą. Tai leidžia lengviau kontroliuoti procesus ir visą logistinę grandinę, kuri prasideda dar kitose šalyse.

Dėkojame jums už komentarus, idėjas ir grįžtamąjį ryšį! Nepamirškite - mes juos matome, skaitome ir atkreipiame dėmesį 💙Esame viena bendruomenė, viena šeima, tad komunikuokime, gerbkime vienas kitą ir judėkime į priekį.