Rudens ir žiemos laikotarpiu pristatėtę daugybę užsakymų ir suteikėte džiaugsmo visiems klientams, kurie pasirinko „Wolt“ - dabar, kai turime šiek tiek ramesnį sezoną, laikas atsipalaiduoti, pasimėgauti saule ir vasara, bei pasiruošti kitam įtemptam sezonui.

Gegužės mėn. naujienlaiškyje norime priminti apie pastaraisiais mėnesiais įdiegtas naudingus ir vertingus atnaujinimus, kurie pagelbės jums pristatyti dar daugiau užsakymų ir pasidžiaugti platformos suteikiamomis funkcijomis.

Savitarna programėlėje

Ar pastebėjote, kad patobulinome ir išplėtėme programėlės savitarnos skyrių? Programėlėje pasirinkite ''Klientų aptarnavimas'' ir vadovaukitės toliau pateiktomis instrukcijomis, kad gautumėte reikiamą pagalbą.

Pagalba sprendžiant esamą užsakymą - šiame skirsnyje galėsite rasti pagalbą ir informaciją su tuo metu pristatomu užsakymu. Jei vis tiek nerandate, ko jums reikėjo, jums padės mūsų pagalbos komanda - ji visada pasiruošusi jums pagelbėti.

Mano profilis - čia galite lengvai pakeisti banko sąskaitą, el. pašto adresą arba telefono numerį. Taip pat galite prašyti pakeisti pristatymo miestą ar transporto priemonę.

Wolt Įranga - čia galite užsisakyti, pakeisti, grąžinti įrangą arba užduoti kitus klausimus apie „Wolt“ kurjerių-partnerių įrangą.

Wolt Partner internetinė svetainė - štai čia yra tiesioginiai vartai į svarbią informaciją, kurios jums reikia.

Kita - šiame skyriuje pateikiama informacija apie įvairius dažniausiai užduodamus klausimus. Taip pat tai vieta, kur galite susisiekti su operacijų komanda dėl platesnio spektro klausimų - savo paskyros būklės, atsiliepimų, mokėjimų, įrangos, kai kurių ne kasdienių atvejų, susijusių su pristatymu, taip pat jei turite idėjų, pastebėjimų.

Tik pirmiausia įsitikinkite, kad programėlėje nerandate ieškomos temos ir atsakymo - mielai jums padėsime, bet atsakymą pateiksime ne vėliau kaip per 5 darbo dienas ir darbo valandomis. Atminkite - į daugelį klausimų gali atsakyti pagalbos komanda, todėl prieš užduodami klausimą - įsitikinkite, kad klausimas iš tiesų skirtas operacijų komandai 😊

Štai kodėl savitarna yra geriausias ir greičiausias sprendimas jūsų sėkmei užtikrinti!

Išmokėjimai

Jau kurį laiką atliekame kassavaitinius pervedimus, tačiau neseniai įdiegėme naują funkciją - mokėjimą pagal pareikalavimą. Labai didžiuojamės, kad mums pavyko įgyvendinti šį kurjerių-partnerių prašymą. Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimą pagal pareikalavimą galite gauti kas 7 dienas nuo paskutinio išmokėjimo ir per vieną išmokėjimą galite gauti 70 % programėlėje rodomos pajamų sumos.


Klientų ir kurjerių-partnerių pokalbiai

Naujoji „Pokalbio“ funkcija suteikia papildomą galimybę bendrauti su klientu. Pokalbio parinktis pasirodo, kai esate arti kliento adreso, ir užsidaro, kai užsakymas pristatytas. Atminkite, kad su klientu galite susisiekti tik naudodamiesi partnerių programėlėje siūlomomis kontaktų galimybėmis.

Atsisakykite užsakymų, kurių negalite atlikti

Jei išsikrauna baterija arba kyla problemų su transporto priemone prieš atvykstant į paėmimo vietą, dabar galite greitai ir lengvai atšaukti užsakymą. Tai galite padaryti ne daugiau kaip 3 kartus per mėnesį, tačiau visada galite kreiptis į mūsų pagalbos komandą, jei jums nepasisekė ir per mėnesį netikėtų problemų kilo daugiau nei 3 kartus.

Jei problema iškyla labai arti paėmimo vietos arba pakeliui pas klientą, vis tiek turėsite susisiekti su mūsų pagalbos komanda, kad atšauktumėte užsakymą ir aptartumėte, kas bus su jūsų paimtu užsakymu.

O dabar keletas svarbių priminimų:

Rinkdamiesi transporto priemonės tipą, turite pasirinkti jai tinkantį krepšį. Visi kurjeriai-partneriai, pristatantys užsakymus automobiliu, turi 2 automobilių pristatymo krepšius. Maloniai primename, kad jie skirti restoranams pristatyti - prašome jais naudotis - kiekviename restorane turite įeiti su krepšiu, o pas klientą pristatydami užsakymą iš restorano, taip pat neturite pamiršti turimo krepšio. Tai reikia daryti ir tuo atveju, jei krepšyje yra dar vienas užsakymas. Kitą krepšį galite drąsiai naudoti užsakymams padalyti, dideliems užsakymams pristatyti, tačiau kitas krepšys taip pat skirtas tam, kad galėtumėte atskirti karštą maistą nuo šalto, gėrimus ir šaldytus produktus, pavyzdžiui, ledus.

Pristatymo krepšiai užtikrina maisto kokybę ir temperatūrą - įsitikinkite, kad krepšys kruopščiai uždarytas, nes net ir karščiausią vasaros dieną maistas greitai atvės. Vis dėlto, jei ateinate užsakymo atsiimti be įrangos, labai tikėtina, kad restoranai jums neatiduos užsakymo. Jiems taip pat rūpi maisto kokybė, kai jis pasiekia klientą.

Įrangos grąžinimas

Didžiuojamės ir džiaugiamės kiekvienu savo kurjeriu-partneriu, tačiau puikiai suprantame, kad toks bendradarbiavimas dažnai trunka ribotą laiką. Jei planuojate imtis kitų iššūkių arba jei suplanavote ilgesnę bendradarbiavimo pertrauką (daugiau nei mėnesį), nepamirškite grąžinti suteikto įrangos. Jei nuspręsite atnaujinti mūsų bendradarbiavimą, galėsite susigrąžinti įrangą.

Planuokite vasaros atostogas ir mėgaukitės jomis - netrukus pasimatysime!