Papildomos kompensacijos

Wolt kurjeriai-partneriai gali gauti tam tikras papildomas kompensacijas. Jų gavimo taisyklės ir sąlygos nurodytos šiame puslapyje. Jei turite klausimų, kreipkitės į pagalbos komandą!

Restoranų/Parduotuvių vėlavimas

Svarbios detalės:

  • Kompensacijos už laukimą restorane arba parduotuvėje yra skiriamos tuo atveju, jei ši vieta vėluoja paruošti užsakymą bent 15 minučių, o kurjeris-partneris visą tą laiką užsakymo pralaukia restorane arba parduotuvėje.

  • Jei kurjeriui-partneriui įkrenta jau vėluojantis užsakymas, o restorane arba parduotuvėje neužtrunkama bent 15 minučių (arba ši vieta vėluoja paruošti užsakymą mažiau nei 15min), kompensacija nėra skiriama.

  • Apie įvykusį vėlavimą reikia pranešti mūsų pagalbos komandai. Ši komanda įvertinusi situaciją, skirs kompensaciją (kartais dėl didelio užklausų kiekio kompensacija gali pasiekti jus ne tą pačią akimirką, tačiau visos užklausos bus įvertintos ir atsakytos kaip įmanoma greičiau tą pačią dieną).

Kompensacijos taikomos 15min intervalais. Kiekvieno 15min intervalo vertė - 1,5EUR.

⏩ Vėlavimas nuo 15 iki 29min – kompensacija 1,5EUR;

⏩ Vėlavimas nuo 30 iki 44min – kompensacija 1,5EUR (iš viso 3EUR);

⏩ Vėlavimas nuo 45 iki 59min – kompensacija 1,5EUR (iš viso 4,5EUR);

Ir t.t

Tokiu būdu mes kompensuojame tikrąjį kurjerio partnerio laukimo laiką, jei kurjeris vėluoja į restoraną/parduotuvę. Norint gauti šią kompensaciją, kurjeris-partneris turi būti restorane arba parduotuvėje laukimo metu.

Kompensaciją galima gauti ir grįžtant į parduotuvę tais atvejais, kai reikia į ją sugrąžinti užsakymą, jeigu klientas negali jo atsiimti. Taip gali nutikti dėl amžiaus apribojimų arba dėl to, kad kliento tuo metu nėra nurodytame adrese.

Grįžimas į parduotuvę

  • Jei atstumas nuo adreso, kuriame tuo metu yra kurjeris-partneris iki parduotuvės yra mažesnis arba lygus 3 km, pridedama 3 EUR kompensacija.

  • Jei atstumas nuo adreso, kuriame tuo metu yra kurjeris-partneris iki parduotuvės yra mažesnis arba lygus 5 km, pridedama 5 EUR kompensacija.

Primename, jog dėl kompensacijų reikia kreiptis į mūsų pagalbos komandą!