Užsakymų užbaigimas/pradėjimas bei buvimo vietos nustatymas
Remdamiesi jūsų grįžtamuoju ryšiu, paliekamu kurjerių-partnerių apklausose bei programėlėje, matome, jog pristatant užsakymus susiduriate su vietos nustatymo problemomis savo mobiliajame įrenginyje. Norime jums padėti ir patarti, ką reikėtų daryti susidūrus su sunkumais mobiliajame įrenginyje, nustatant savo buvimo vietą.
Problemos iškilusios nustatant vietovę
Kurjerių-partnerių programėlė siekia žinoti, kur esate tam, kad galėtų paskirstyti jums užsakymus. Jei jūsų įrenginyje sugenda / vėluoja vietos nustatymai, Wolt kurjerių-partnerių programėlė negalės jūsų rasti ir suteikti naujų užduočių ar leisti užbaigti esamų. Jei programėlė susidurs su vietos nustatymų problemomis, gausite pranešimus, nurodančius, kad nepavyksta nustatyti jūsų lokacijos.
Problemos sprendimo būdai
Jei susiduriate su šiais nesklandumais, visų pirma reikėtų įsitikinti ar naudojate naujausią programėlės versiją. Tai galite pasitikrinti nuėjus į “Google play” ar “App store” programėlių platformas. Jei programėlė nėra atnaujinta - būtinai tai padarykite, nes tik naudojant naujausią programėlės versiją galėsite naudotis visomis programėlės suteikiamomis galimybėmis.
Nepamirškite atsinaujinti savo programėlės!


Stenkitės būti kurjerių-partnerių programėlės ekrane kiek įmanoma daugiau, kad pavyktų išvengti GPS sutrikimų. Gavus pranešimą, įspėjantį apie sunkumus nustatant savo buvimo vietą - nedelsdami grįžkite į programėlės ekraną, jei vis dar kyla problemų pradėti ar užbaigti užsakymą - susisiekite su support komanda, kuri jums atsakys ir pagelbės kaip įmanoma greičiau. Ta pati taisyklė galioja ir per daug nutolus nuo užsakymo paėmimo/pristatymo vietos.Jei laikysitės visų šių dalykų – tikime, kad darbas bus sklandesnis ir lengvesnis. 🚀